Tridonic sprzedaje dział komponentów do reklamy świetlnej do AgiLight

Tridonic sprzedaje dział komponentów do reklamy świetlnej do AgiLight

30 listopada 2015 Tridonic GmbH & Co KG wiodący producent komponentów i systemów oświetleniowych LED i części firmy oświetleniowej austriackiej grupy Zumtobel sprzedał dział komponentów do reklamy świetlnej do USA.
Firma AgiLight wraz z przejęciem działu komponentów do reklamy świetlnej stało się jednym z największych dostawców komponentów rynku. Główne rynki AgiLight w USA, Ameryce Łacińskiej i na Bliskim Wschodzie zostały uzupełnione o silną pozycję Tridonica w Europie, Azji i Australii. Sprzedaż działu komponentów LED do reklamy świetlnej ma formę asset deal. Obie strony zobowiązały się do zachowania poufności w stosunku do ceny sprzedaży.

„Jesteśmy bardzo zadowoleni z tego, że znaleźliśmy idealnego partnera w AgiLight, którzy mogą kontynuować działania przy komponentach LED do reklamy świetlnej.Od 2001 roku firma TRIDONIC z powodzeniem działa w tym biznesie.Nasz roczny przychód to prawie 20 milionów euro, a reklama świetlna była jednym z pierwszych profesjonalnych aplikacji dla oświetlenia LED. Biorąc pod uwagę specyficzną sprzedaż i częściowo zróżnicowaną bazę klientów, jest to odpowiedni czas, aby oddać część naszej działaności firmie, która w całości poświęca się komponentom do reklamy świetlnej. Tridonic podzieli się swoim doświadczeniem oraz wiedzą, aby ułatwić proces transformacji oraz zapewnienia łatwe przejście dla naszych klientów. Naszym celem jest mocne skupienie się na oświetleniu ogólnym.”
powiedział Prezes firmy Tridonic Pan Alfred Felder.

„Jesteśmy bardzo podekscytowani przejęciem działu komponentów reklamy świetlnej firmy Tridonic” powiedział Steven Moya Prezes i Dyrektor Generalny AgiLight, Inc.,. „Przejęcie jest w pełni zgodne z naszą globalną strategią rozwoju. Ten biznes pozwoli zwiększyć globalną pozycję firmy AgiLight preferowanego partnera firm LED Signage i pozwoli nam zaoferować silne portfolio rozwiązań LED dla naszych globalnych klientów oraz przyspieszyć tempo innowacji, a także rozwoju nowych technologii. Naszą misją jest dostarczanie korzyści dla naszych klientów przy jednoczesnym umożliwieniu im osiągnięciu większego wzrostu gospodarczego i konkurencyjności.”